čtvrtek 25. dubna 2013

Františkův Duben...

Konec Dubna se blíží, František oslavil 8 měsíců života, nedostal nic:) Od moji maminky jsem dostal pokáráno, ať se zde o Františkovi nezmiňuji jako o Franzovi, že o není žádnej němec. Tudíž Franzi, na žádost babičky stahuju Tvé jméno z oběhu a přejmenovávám na Francina. 

Myslím, že Francin měl Duben, jako vyšitej. Přihlásili jsme ho na plavání, poslali do koloběhu nemalou finanční částku a on onemocní. Ale kdyby aspoň kašlal bo smrkal. Ale on nic. Jenom horečky, teploty se šplhaly k takovým cifrám, kdy jsem kontroloval, zda nemáme teploměr strčenej do zavařovacího hrnce a Francin byl protivnej, jak činže. To mu vydrželo skoro dva týdny. Za tu dobu jsme třikrát navštívili lid v bílých pláštích, diagnózu nevím, snad ani žádná nebyla. Ale už je v cajku, starej dobrej Fanouš, co se směje, stále. Už taky začal lézti (plaziti). Nejvíce ho baví honit koťata, ale ty už paní domácí vykopla ven. Tak místo nich honí mravence.

Včera jsem mu vymyslel skvělé motorické cvičení. Hodně ho baví můj svinovací metr. Natáhnu ho k němu, lehnu si tak dva metry od něj a vždy když už ho má na dosah, tak třicet čísel svinu. To ho nakopne k výkonům mariňáka a už si to štráduje ke mě. Takto pokračujem, než se doplazí ke mě. Když je u mě, dostane pusu, řeknu mu jakej to je šikula, zvednu se, jdu na druhou stranu a situace se opakuje zase zpět.

Když oblíká táta...
Trénuji na plavání...
Nelezu, fixluju, přitahuju se...
Můj vzkaz rodičům, když mě dávají spát...
A postav to táto znova...
S mamkou cičíme jógu...
Je mi špatně a mám 40° horečky...
Máma na mě zkouší dvojitý hammock...a je mi to jedno...
Když mi máma ukázala, co už mám malé a nosit nebudu...
Tak se s  mamkou mazlíme...
A když jsme horečky vyleželi, tak zas můžeme ven...

Jo a tohle vlastně taky znamená, malou revoluci na tomto blogu. Estli pamatujete na článek "vše je o kompromisu" , kde jsem psal o tom jak Francin bude mít vlastní kartu nahoře, tak nebude, páč jsem zjistil, že Blogger to nemá tak domakaný, jak bych chtěl a já to zase nemám tak domakaný v mozku, abych si to doprogramoval, jak bych chtěl. Tudíž vše spojené s Francinem bude mít štítek "František"

Žádné komentáře:

Okomentovat