čtvrtek 18. dubna 2013

Boty a Zátopek...

Máme tu pokračování. A jelikož to myslím vážně a vrátili mi daně a paní domácí mi můj nápad posvětila, tak jsem se rozhodl pořídit si boty. Jo jasný, někdo namítne, že běhat se dá v čemkoli. Třeba v lodičkách na tramvaj. Jenže já mám svoje nohy rád. Když můj mozek myšlenku o koupi běžeckých bot vypustil dál do těla, tak odoperované koleno bylo první, kdo hlasovalo pro. Vlastně jediný, kdo hlasoval proti bylo moje bankovní konto. Ale to prská i když si jdu koupit svačinu a to se vážně necpu chlebíčkama. Abych mu trochu zavřel pusu, tak jsem obhlídnul SLEVY SLEVY SLEVY ve sportisimu (páč ho mám po cestě pro svačinu) a boty ozkoušel a zakoupil. Sice mě trochu sere, že je vyrobily děti v indonesii, ale srabácky si to omlouvám, že díky telepatii se vlastně proběhnou se mnou....Když se ještě vrátím k těm botám. Jestli někdo namítne, že Zátopek běhal v kanadách a stal se z něj olympijský vítěz, tak já říkám, že je rok 2013 a olympijský vítěz být nechci.

"Jedním z důvodů, proč ještě ne příliš známý Zátopek běhával ve vojenských botách, byla totiž také skutečnost, že neměl peněz na zbyt a nemohl si dovolit tak často kupovat běžecké boty. Zatímco bagančata během své základní vojenské služby  fasoval."

Výraz mám hodně podobný...
Kdybychom to vzali hodně do hloubky, tak ona koupě bot není lehká věc. I ostřílení běžecký matadoři občas tápou. Záleží na tom, zda dopadáte na špičku, na patu, neutrální dopad, supinace, pronace, jestli běháte na dráze, na silnici, cross, v létě, v zimě... Jenže to už jsme v úplně jiné kategorii, jak výkonostní, tak cenové.

Včera, když jsme vyrazil do toho nádherného podvečeru, tak už jsem nové sedmimílové boty měl samozřejmě na sobě. První tři kiláky jsme trochu trpěl, asi tak jako když jdeme poprvé bruslit. Poté si boty trochu na ty moje ploutve zvykly a už od Mostku jsme věděl, že čas vypadá dobře. Nakonec z toho bylo 36:56 tudíž opět skoro dvě minuty dole. Ale to vidím jako poslední výraznější sražení času dolů. Myslím, že pod 36 minut to bude teď chvíli trvat. 

Tak to je moje základní trasa...

Během toho běhu jsem tak přemýšlel, že boty jsou na běhání základ. Ostatní je pouze póza. Takže i kdybych atakoval časy olympijských vítězů, stále budu běhat ve "svých" propálených kraťasech a nějakým reklamním triku. Časem dojede na ty sluchátka, páč ty moje klobouky dost hřejou a nějaký pouzdro na telefon, jelikož ho mám sto chutí vždycky hodit do škarpy. Jak říkám, jediné moje štýlo jsou boty a budou sluchátka. Ostatní je pro slečinky a pro buzíky...

Tak takhle, vážně ne :)

Žádné komentáře:

Okomentovat