pátek 24. května 2013

Víkend ve znamení Výletů...

Na minulý víkend jsme měli vyjet do Červené Vody. V pátek po poledni jsem náhodou zjistil, že né naší vinou nám tam odmontovali elektroměr. Večer strávený při svíčkách vypadá romanticky, ale myslím si, že té romantiky si užijeme dosti i tady u nás. Plán přehodnocen, do červenky se pojede jen na otočku a po cestě ten výlet prostě padne. Sobotní ranní kapky na parapet dávaly najevo, že počasí tomu nebude nakloněno. Přes den se vyčasilo, po cestě zpět jsme i stihli konečně pogratulovat švagrovi k narozeninám, co měl, skoro by se hodilo říci hodně dávno. Od našich jsme odjížděli po páté hodině, domů víc jak hodinu cesty, akorát Francinovi na koupání. Jenže co ten výlet? Bude i kdyby Francin vřískal jak opice. Vzali jsme to směr Častolovice - Zámecká obora. Francina do šátku na záda, aby z toho taky něco měl. Osobně si myslím, že ho to pak ke konci už ani moc nebavilo, byl tak trochu přejetej, ale my si procházení rozkvetlou podvečerní oborou užili (aspoň já). Příjezd domů v 20:45 a Francine dobrou noc.
Koza...
Oslice s oslem
Nedělní ráno slunečné jak v Bibione, hurá na procházku s pejskama. Ale ne jen tak po louce. Zde zapracoval intelekt pana domácího a vymyslel, že půjdeme na Zvičinu, když už ji máme za chalupou. On to je taky jediný možný výlet, kde si budu moci dát pivo, páč na všech ostatních jako řidič mám útrum. Po cestě zpátky jsme i posbírali krásně nakvetlé pampelišky na med a paní domácí si spálila krk (já ne, já měl na krku Francina :) Odpoledne už proběhlo trochu tragičtěji a to pro nás pro všechny jaksi povinným výjezdem do Kauflandu, páč doma už nebylo co žrát.

Nahoru v manduce, čás spánku, dolů v šátku, koukání...
Spím... 
Jedna rodinná...
Dej, dej, dej....
A proč né....
Mám stejně svoje...

Žádné komentáře:

Okomentovat