čtvrtek 16. května 2013

Co nás čeká a snad nemine...

Takže za prvé mně čeká zpracovat kvanta fotek. Na tom všem to celé stojí. Jako máme hotov jeden záhonek, ale report nikde, že. Dokončili jsme výběh pro psy, report nikde. Máme pampeliškovou šťávu, nic. Sypu si na hlavu a napravím.

Jak jsme nastínil, dodělali jsme výběh pro psy, o kterém jsem měl od začátku pochyby, že by naši anarchistku Judynu přiměl k tomu v něm zůstat. No a hned první den ho dvakrát, zatím nezjištěným způsobem, překonala a běhá si po loukách, jak se ji zamane. Já to říkal.

Včera odjeli do nového domova dvě koťata (Černá a Jiskra), Luna pojede v sobotu.

Máme hotov jeden záhon, na kterém už něco klíčí a roste, museli jsme zvětšit náš impro miniskleník, páč rajčata se tlačila ven. na dalším záhoně se pracuje, ale je to spojeno s úpravou příjezdové cesty, značně podmáčenou dešťovým svodem. Tudíž práce jde pomalu a půjde ještě pomaleji.Jelikož:

Tento víkend se jede do červené Vody vyklízet byt a možná třeba i nějaký výlet. Další víkend jedeme do Vřešťova na kurz hliněného omítání a já pak nejspíše pozdravit táborníky. No a 1. června do Liberce na Greenfest. No a když už tam budeme, tak ten Ještěd je prostě povinnost.


A já slibuji, že se na ty fotky vrhnu a příznivce zdravého pohybu ujišťuji, že dnes se jde po vynucené pouze opět běhat. 

Žádné komentáře:

Okomentovat